Esimene lehekülg Bi-Info Koolitus MTU  Seminarid  Kutseväljaõpe  Sadamatele, ladudele, tootmisettevõtetele  

Hotelli konverentsiteenindaja

 

Soovite teenindada hotellis erinevaid üritusi, seminare ja konverentse. See ametikoht on vastutusrikas, põnev ja rutiinivaba ning seotud otseselt klientide teenindamisega nende ootuste ületamisega.

Õppekavarühm ja õppekava koostamise alus

Õppekavarühm: Teenindus, Isikuteenindus,Majutamine ja toitlustamine
Õppekava koostamise alus: Hotelliteenindaja tase 4

Eesmärk ja õpiväljundid

EESMÄRK: professionaalne kompleksõpe, kus teooria õpe on tihedalt seotud praktiliste tundidega erinevates hotellides. Õppeprotsess on üles ehitatud vastavalt Kvalifikatsiooni standardi „Hotelli teenindav personal, Tase 4“ nõuetele. Õppijad saavad põhjalikud teadmised külalislahkuse alustest, suhtlemisest, toitlustusteenindusest, koosoleku- ja sündmusteenindusest.
ÕPIVÄLJUNDID: koolituse lõpuks õppija teab ja oskab
- Ürituste planeerimine, organiseerimine, läbi viimine
- Suhtlemine ja käitumise etikett sh. kultuuride erinevused teeninduses
- Hotelliteeninduse alused, erinevate osakondade koostöö
- Toitlusteenindus erinevate ürituste puhul
- Külaliste kaebused ja toimetulek probleemide lahendamistega
- Erinevatele ruumidele esitatavad nõuded, tehnilised lahendused

Sihtgrupp ja õppealustamise tingimused

SIHTGRUPP: kõik soovijad, kellel on keskharidus, eesti keele ja mõne võõrkeele oskus suhtlustasandil
ÕPPE ALUSTAMISE TINGIMUSED: keskharidus

Õppe maht, õppe ülesehitus, õppekeskkond ja õppevahendid

ÕPPE KOGUMAHT: 160 akadeemilist tundi, millest 130 tundi on auditoorne töö ja praktilised ülesanded, 30 tundi- iseseisevtöö. Kursus on ehitatud loengute vormis koos praktiliste ülesannetega EV seadusandlusepõhjal.
ÕPPEKESKKOND: 10- ja 22-kohalised loenguruumid; Igas ruumis on võimalus kasutada dataprojektorit ja valge magnettahvlit. Puudub juurdepääs ratastooliga liikumiseks.
ÕPPEVAHENDID: loengumaterjalid

Õppeprotsessi kirjeldus, sh õppe sisu, õppemeetodid ja –materjalid

ÕPPEPROTSESS: Tunde annavad suure praktikaga kõrge kvalifikatsiooniga õppejõud. Õppeprotsess on üles ehitatud interaktiivse loengu vormis ning praktiliste tundide sooritamistega hotellis. Õppeprotsessis kasutatakse ametialaseid mänge, juhtumianalüüse, situatsioonülesandeid ja muid harjutusülesandeid. Kursus on lõpetatud kui kursuse lõpus on sooritatud lõpueksam testi vormis.

ÕPPESISU:

Hotellindusäri protsessi korraldus

  • Hotelliteenusteõiguslik regulatsioon. Tarbijakaitseseadus;
  • Hotelliteenuse mõiste;
  • Hotellide töökorralduse ülesanded ja põhimõtted;
  • Hotelli mõiste. Hotellide klassifikatsioonisüsteem. Numbrifond;
  • Hotellindusäri, selle koht ja osatähtsus majanduses.

Hotelli juhtimisstruktuur

  • Hotelli juhtimisstruktuur;
  • Hotelli talitused, osakonnad,  struktuuriüksused. Nende vaheline vastastikune seos;
  • Hotelliteenuste osutamise protsessi korraldus;
  • Hotelliteenuste korralduse liigid, vormid ja meetodid;
  • Hotelliteenuste materiaalne   ja  tehniline tagamine;
  • Teenindamisprotsessi  korraldus hotelliteenuste tellijatele;
  • Hotellimajanduse turunduse alused sh müük.

Hotelli konverentsiteenindaja mõiste ja osatähtsus

  • Hotelli konverentsiteenindaja ülesanded ja osatähtsus;
  • Teenuste sfääris klientidega töötamise standardid. Põhiprintsiibid;
  • Konverentsiteenindaja isiklikud ja professionaalsed omadused;
  • Vastutus.

Suhtlemise alused ja külaliste teenindamine

  • Külaliste teenindamise tsüklid;
  • Ruumide paigutuse erinevad võimalused ja konverentsi tehnoloogia;
  • Konverentsiteenindaja töös kasutatavad arvutiprogrammid;
  • Külaliste vastuvõtt. Dokumentide registreerimise ja vormistamise kord;
  • Arveldamine. Allahindluste süsteemid. Makseviisid. Maksedokumendid;
  • Külaliste vara ohutuse tagamine. Konfidentsiaalsus;
  • Dokumentatsioon (elektrooniline ja paberkandjal);
  • VIP-külaliste teenindamine;
  • Piiratud võimalustega klientide vajadused;
  • Laste jälgimisevajadus;
  • Abi erakorralistel juhtudel.

Hotelli toitlustamistalitus

  • Toitlustamise korraldamine hotellis;
  • Restoranide, baaride, kohvikute jne  osa toitlustamise korraldamisel hotellis;
  • Lisa- ja personaalsete teenuste osutamine toitlustamise korraldamisel;
  • Töökorraldus majutusettevõtte toitlustusosakonnas;
  • Ergonoomika ja erinevate seadmete kasutamine toitlustuse teenindamisel;
  • Toitude ja jookide serveerimise nõuded ja erinevad stiilid.

Koosoleku- ja sündmusteenindus
Sündmuskorralduse sisu ja külastajate ootused koosoleku teenindusele;
Koosolekuteenused, ruumi stiilid ja enim kasutatavad tehnilised vahendid;
Koosolekuteenindaja peamised tööülesanded;
Teenindus olukordade lahendamine koosoleku toimumiseajal.

Külaliste kaebused

  • Konflikti ja konfliktsituatsiooni mõiste;
  • Külaliste küsitlemise süsteemid teeninduse kvaliteedi kohta;
  • Töö erineva liiki kaebustega:  vaided, reklamatsioonid, emotsionaalsed ütlused;
  • Probleemsed külalised. Kliendi negatiivsete emotsioonide neutraliseerimise tehnoloogia;
  • Vastuseis võõrmõjule: psühholoogilise kaitse tehnika;
  • Hotelliteenuste kvaliteedi nõuete rikkumine.

Hotelli turvatalitus

  • Hotelli turvatalitus ja selle vastastikused suhted hotelli erinevate osakondadega;
  • Šveitserite talitus  ja transporditalitus;
  • Ebastandardsed olukorrad, oskus tegutseda vastavalt tööjuhenditele;
  • Stressisituatsioonis inimeste käitumismudelid;
  • Suhtlemise reeglistik erakorralise abi teenistustega.

ÕPPEMATERJALID: loengumaterjalid ja teemakohalised õigusaktid

Hindamine ehk õppe lõpetamise tingimused

Lõpueksam on TESTI vormis, eksamile on lubatud peaaegu kõiki praktilisi ülesandeid sooritanud ja õigesti vastanud 60% eksamiküsimustele. Kursuse lõpetanud saab administraatori kompetentsi vastavalt Kvalifikatsiooni standardile ja saab võimaluse sooritada eksamid administraatori kvalifikatsioonile standardiga Hotelliteenindaja, tase 4.

Hindamismeetod

Hindamiskriteerium

Teadmistekontroll: kirjalik test

Test on arvestatud, kui 60% küsimustest on õigete vastustega

Praktiliste ülesannete lahendamine

Õppija saab hakkama ülesannete täitmisega

Väljastatavad dokumendid

TUNNISTUS, kui õpingute lõpetamise nõuded – kirjalik test, praktilised ülesanded ja 75% õppetundides osalemine – on hindamiskriteeriumitele vastavalt täidetud.
TÕEND, kui õpitulemusi ei saavutatud, kuid õppija võttis osa õppetööst.
Tõend väljastatakse vastavalt osaletud kontakttundide arvule, kuid mitte juhul, kui õppija osales vähem kui pooltes auditoorsetes tundides.

Koolitaja kvalifikatsioon
Kõrgharidus, töökogemus õpetatavas valdkonnas

Lektorid: Katrin Kivisild

Lisateenused

“Pargi & reisi“ parkla Torupilli Selveri juures. Tingimustega võib tutvuda siin  

                                                                                                                                                            
Hind: 2080 EUR+KM

Toimumise aeg:     

Eesti keeles   28.10.2020-16.12.2020
Vene keeles
    
28.10.2020-16.12.2020



Lektorid

Katrin Kivisild
Haridus- ja Noorteamet
Katrin Kivisild


CV  








Jooksvale kuupäevale registreerida saab ühte järgmistest meetoditest:
- täita lehekülje allosas asuvat registreerimisvormi
- telefoni teel: (+372) 5073642
- e-posti teel: bigkoolitus@gmail.com

Järgmiste koolituste kuupäevadele registreerimiseks palun pöörduge telefoni või e-posti teel.

NB! Bi-Info Koolitus MTÜ on Eesti Töötukassa koolituskaardi partner. Lisainfot saab Töötukassa leheküljelt.






Registreerimisvorm

Palume registreerida osavotuks inimest.                
Toiming nimetus: Hotelli konverentsiteenindaja
* Kursi kuupäev:
* Ees- ja perekonnanimi (kontaktisik):
Firma nimetus:
Linn ja postiindeks
* Aadress:
* Telefon
Mobiiltelefon
E-Mail
Soovin saada reklaami e-postile
Küsimused lektorile on alati teretulnud
Osaleja 1
Osaleja 2
Osaleja 3
Osaleja 4
Osaleja 5
Isikukoodi näitamine on kohustatud tunnistuse vormistamiseks. Ilma isikukoodita meie ei saa tagada tunnistuse õigeaegset väljastamist.
Kui teil on promokood, siis kirjutage seda lahtrisse
Sümbol * tähistab lahtrit, mis tuleb tingimata täita.
counter