Reisikonsultant
Unistate turismibüroo spetsialisti tööst, tahate omandada uue eriala ja tõsta oma professionaalset taset ja konkurentsivõimet tööturul? Efektiivne turismi müügispetsialist tõstab kogu turismifirma töö efektiivsust.
Õppekavarühm ja õppekava koostamise alus
ÕPPEKAVARÜHM: Teenindus; Isikuteenindus; Reisimine, turism ja vaba aja veetmine
ÕPPEKAVA KOOSTAMISE ALUS: Reisikonsultant, 5 Tase
Eesmärk ja õpiväljundid
EESMÄRK: Anda kvaliteetsed teadmised ja aidata saada töös vajalikud oskused, tõsta konkurentsivõime taset tööturul. Õppeprotsess on üles ehitatud loengu vormis, osaliselt kahes keeles ( eesti ja vene keel), ning praktiliste tundidega Eesti Vabariigi seadusandluse baasil.
ÕPIVÄLJUNDID: koolituse lõpuks õppija teab ja oskab
-
Turismitegevuse juriidilisi aspekte
-
Hotelli teeninduse põhimõtteid. Toitlustuse korraldamist
-
Eduka müügi psühholoogiat
-
Kliendiga suhtlemise psühholoogilisi aspekte
-
Kliendiga telefoni teel suhtlemise spetsiifikat
Sihtgrupp ja õppe alustamise tingimused
SIHTGRUPP: Kõik soovijad, sealhulgas, kliendihaldurid, väikeste- ja pere turismi ettevõtete omanikud. Isikud vanuses al. 18 aastat, kellel on vähemalt põhiharidus.
Õppe maht, õppe ülesehitus, õppekeskkond ja õppevahendid
ÕPPE KOGUMAHT:: 130 akadeemilist tundi, millest 100 tundi on auditoorne töö, 30 tundi - iseseisev töö. Kursus on ehitatud loengute vormis koos praktiliste ülesannetega EV seadusandluse põhjal.
ÕPPEKESKKOND: 10- ja 22-kohalised loenguruumid; Igas ruumis on võimalus kasutada dataprojektorit ja valge magnettahvlit. Puudub juurdepääs ratastooliga liikumiseks.
ÕPPEVAHENDID: loengumaterjalid, mis on hinna sees
Õppeprotsessi kirjeldus, sh õppe sisu, õppemeetodid ja -materjalid
ÕPPEPROTSESS: auditoorne töö
ÕPPE SISU:
1. Turismitegevuse õiguslikud aspektid
-
Tutvus erialaga. Eelised ja spetsiifika
-
Õiguslikud ja organisatsioonilised aspektid turismifirma tegevuses
-
Turismi tegevuse mõiste ja turismialane terminoloogia
-
Turismi protsessi osalejad
-
Turismi liigid: väljaminev, sissetulev ja siseturism
-
Dokumendid turismis
-
Hotelli teeninduse alused
-
Toitlustuse korraldamine
-
Reisijate vedu
-
Passi ja viisa küsimused
-
Mis on vaja teada turismireisist
-
Eksursiooni teenus
-
Teeninduse kvaliteet ja teenuste ohutus
-
Turismi teenuste otsing ja broneerimine
-
Edukas müük
-
Turismiteenuste müügi eripärad. Klienditeeninduse spetsiifika
-
Oma konkurentide tundmine
-
Psühholoogilised aspektid kliendiga suhtlemisel
-
Töö kliendi vastuvaidlemistega
-
Personaalse müügi lõpetamine
-
Kliendiga telefoni teel suhtlemise spetsiifika.
-
Konfliktsete olukordade lahendamine.
-
Iseseisev töö. Arvestus
KIRJALIK TEST
ÕPPEMEETODID: Õppeprotsess on üles ehitatud loengu vormis, osaliselt kahes keeles ( eesti ja vene keel), ning praktiliste tundidega
ÕPPEMATERJALID: loengumaterjalid
Hindamine ehk õppe lõpetamise tingimused
Õppekava edukaks läbimiseks peab õppija osalema vähemalt 75% õppetundides, praktilistes toimingutes ja töödes, esitama kõik nõutavad tööd ning iseseisvalt tehtud tööd. Edukalt sooritada lõputest või läbida vestlust (lektori äranägemise järgi).
Hindamismeetod |
Hindamiskriteerium
|
Teadmiste kontroll: kirjalik test
|
Test on arvestatud, kui 60% küsimustest on õigete vastustega
|
Praktiliste ülesannete lahendamine
|
Õppija saab hakkama ülesannete täitmisega
|
Väljastatavad dokumendid
TUNNISTUS, kui õpingute lõpetamise nõuded – kirjalik test ja 75% õppetundides osalemine – on hindamiskriteeriumitele vastavalt täidetud.
TÕEND, kui õpitulemusi ei saavutatud, kuid õppija võttis osa õppetööst. Tõend väljastatakse vastavalt osaletud kontakttundide arvule, kuid mitte juhul, kui õppija osales vähem kui pooltes auditoorsetes tundides.
Koolitaja kvalifikatsioon
Kõrgharidus, töökogemus õpetatavas valdkonnas
Lisateenused
- sooje jooke koos küpsistega ja saiakestega
Lektorid:
Helve Sõgel –psühholoog, turismi mänager
Hind: 2080€ +КМ
|